افزايش لذت‌جنسي علت گرايش‌جوانان به شيشه
موسسه تولد نو تندرستی
مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك دارای شماره ثبت 29107 تحت نظر بهزیستی

عضو هيات امناي مركز پژوهشي پيش‌گيري و درمان اعتياد شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: در بسياري موارد جوانان به اميد اثرات كوتاه مدت شيشه مانند افزايش ميل جنسي و يا افزايش هوشياري به اين ماده مخدر رو مي‌آورند، غافل از اين كه برخي عوارض شيشه جبران‌ناپذير است.


دكتر سيروس پاك‌سرشت در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: شيشه يا مت‌آمفتامين ماده مخدر بسيار قوي و خطرناكي است كه داراي عوارض وحشتناك و جبران‌ناپذيري است.


وي افزود: ماده مخدر شيشه و تركيبات آن به روش‌هاي مختلفي مصرف مي‌شوند و به عنوان مثال در روش خوراكي اثرات اين ماده مخدر هشت تا 12 ساعت پس از مصرف باقي مي‌ماند.


پاك‌سرشت تصريح كرد: افزايش هوشياري، بي‌خوابي، افزايش انرژي و تمركز و افزايش ميل جنسي از جمله اثرات مصرف تركيبات آمفتامين است.


عضو هيات امناي مركز پژوهشي مقابله، پيش‌گيري و درمان اعتياد شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خوزستان خاطرنشان كرد: مصرف تركيبات اعتيادآور آمفتامين اگر چه هشت تا 12 ساعت پس از مصرف داراي اثرات به ظاهر مثبتي است ولي در درازمدت موجب بروز اختلالات بسيار خطرناك در بدن مي‌شود.


وي بيان كرد: احتمال سكته مغزي و قلبي، توهم، بروز ضايعات پوستي، عفونت بدن، پوسيدگي دندان‌ها، تشنج، افزايش فشار خون و نارسايي كبدي و كليوي از جمله عوارض مصرف تركيبات آمفتامين است.


پاك‌سرشت گفت: عوارض ناشي از مصرف ماده مخدر شيشه و تركيبات آن سه ماه پس از اولين مصرف در چهره فرد مصرف‌كننده ظاهر مي‌شود و اين عوارض در 10 سال نخست مصرف بسيار شديد مي‌شوند.


عضو هيات امناي مركز پژوهشي مقابله، پيش‌گيري و درمان شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خوزستان افزود: بسياري از جوانان به دليل ناآگاهي از عوارض مصرف ماده مخدر آمفتامين و با اهدافي مانند افزايش انرژي براي درس خواندن اين ماده مخدر را مصرف كرده و به آن معتاد مي‌شوند.


وي خاطرنشان كرد: برخي جوانان نيز براي افزايش لذت ناشي از فعاليت جنسي به اين ماده مخدر رو مي‌آورند. آمفتامين موجب افزايش مقطعي ميل جنسي در زن و مرد مي‌شود و به همين علت برخي افراد ناآگاه از اين ماده مخدر استفاده مي‌كنند.


عضو هيات امناي مركز پژوهشي مقابله، پيشگيري و درمان اعتياد شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خوزستان افزود: همچنين لازم است زوج‌هاي جوان درباره روابط جنسي آموزش ببينند تا براي حل مسايل كوچك به مواد اعتيادآور خطرناك گرايش پيدا نكنند. پيش‌گيري از گرايش نوجوانان به مصرف آمفتامين نيز نيازمند فرهنگ ‌سازي، مديريت و اطلاع‌رساني است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 12:8 :: نويسنده : مرتضي عربي

درباره وبلاگ

موسسه تولد نو تندرستی با افتخار آمادگی دارد در صورت هرگونه سوال در مورد درمان جدید(مواد محرک) و نیاز به مشاوره و بستری عزیزان در عذابتان بصورت رایگان از خدمات مشاوره این مرکز بصورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی بهره مند شوید.تلفنهاي تماس عباس مشهدی ابراهیم (میدانی)09123474418وعلی طاهری09125242982 شماره تلفن ثابت36695663
پيوندها
">nod

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك و آدرس tavalodisabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان